keskiviikko 21. marraskuuta 2018

olen päivän koulussa, sitten kokoustamassa, illalla tulen kotiin, heitän rauhottavat naamaan, teippaan eteisen lattiaan suuren paperin ja maalaan siihen sanat

AIVOVAMMANEN HUORA

koska niin mun poikaystävä mulle sanoi kaksi viikkoa sitten kuuden jälkeen aamulla kun se soitti päästyään putkasta. se pisti paskaksi kämpästään kaiken mahdollisen, heitti lasipulloja seinille, rikkoi lamput, hakkasi rikki ovet, silpoi puukolla nojatuolin silpuksi ja jossain vaiheessa se pesäpallomailakin halkesi seinään. sitten kun siltä loppui tuhottava, se uhkasi hypätä rappukäytävästä alas, jostain se veti esiin köyden jossa oli hirttosilmukka valmiina. monesti revin sen vaatteista ja hiuksista takaisin asuntoon. neljä poliisia rynnäkkövarusteissa haki sen pois. se oli yhteistyöhaluinen niin kauan kunnes sille selvisi ettei soittaja ollutkaan kukaan metelistä häiriintynyt naapuri vaan minä, aivovammanen huora. olin koulusta pois pari päivää, koska se uhkasi mennä sinne riehumaan. sen isä sanoi mulle etten saa avata ovea jos se yrittää mun luo. mun on ihan helvetin paha olla.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

miten tässä kävi?